marți, 8 ianuarie 2019

Christmas Tree Cones

Ornamente pentru Craciun

din conuri de brad


 Sarbatoarea de Craciun a trecut dar abia zilele acestea am reusit sa fac fotografiile cu ornamentele mele realizate din conuri de brad.

Pasi de urmat:

1. Se spala conurile de brad, sub jet de apa, de eventualele urme de pamant, nisip etc.
Fiind ude, conurile de brad se vor inchide dar dupa ce se vor usca, in aproximativ o zi, se vor deschide la loc.

2. Se face o gaura la baza conurilor, gaura in care se va introduce un mic carlig din sarma, ca suport, carlig care se va fixa cu silicon sau, daca nu aveti un pistol de lipit cu silicon, cu hartie moale de servetel si aracet.

3. Conurile de brad se pot vopsi pe margini cu vopsea cu ulei in diferite culori sau se pot orna cu sclipici de diferite culori. Operatia de ornare cu sclipici se face cu ajutorul unei pensule si a aracetului, peste care vom presara apoi sclipici, sau direct cu stickere cu sclipici.


4. Pentru realizarea ornamentelor se pot folosi pamblici, margele, sfoara, clopotei metalici, panza de sac, beteala, diverse ornamente.


5. Se pot realiza ornamente si din coaja de portocala, ele se decupeaza cu ajutorul formelor de prajituri si apoi se lasa la uscat.

6. Realizarea unor astfel de ornamente pentru bradul de Craciun, pentru casa sau pentru masa de sarbatori vor aduce mai multa bucurie si originalitate decat cumpararea unor ornamente din comert.













You might also like:

2 comentarii:

  1. La multi ani!! 2019 cu sanatate si multe bucurii :*!!
    Cat de faine pot fi decoratiunile. Le-am descoperit cu entuziasm si bucurie pe fiecare in parte. Imi place atat de mult ca sunt unicat - fiecare povestea ei <3.
    Eu am colectie de conuri si le pun ca atare in brad... si mereu zic ca voi face si cateva ornamente ;))). Poate anul acesta... vreau sa imi "procur / culeg" singura materia prima ;))). Vreau niste conuri din acelea lungi :))). Din acelea nu am deloc :D
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere