sâmbătă, 7 martie 2015

Spring Picture from Paper

Tablou Mixed Media - Primavara
Aceasta lucrare a fost facuta pentru
Tema 29: "Tablou Mixed Media - Primavara"
de pe site-ul
Provocari Verzi
Am dorit sa fac aceasta postare in intampinarea zilei de 
8 Martie
pentru ca este ziua internationala a femeilor
si doresc sa dedic simbolic aceste crengute inflorite
tuturor doamnelor si domnisoarelor.
"La multi ani!"
 
Lucrarea mea respecta regula celor 3R si 1O: redu, refoloseste, recicleaza - original deoarece pentru realizarea lui am folosit  
urmatoarele materiale:
- pentru realizarea frunzelor, florilor si crengutelor am folosit hartie de la coperti de reviste vechi si am realizat intentionat florile si frunzele din parti de coperti de reviste pe care se vad si litere tiparite.
- pentru realizarea ramei am reciclat o rama veche de carton de pe care m-am chinuit sa scot hartia veche  care o decora pentru ca era rupta si patata si am lipit o hartie cartonata gasita tot printre resturi de cartoane pe care le aveam in casa. (Am vrut sa postez o poza si cu rama veche dar era prea urata fotografia!) La aceasta parte a lucrarii am pierdut cel mai mult timp.
- pentru fluturas am folosit tot hartie de revista.
- pentru impodobirea mijlocului floricelelor am folosit mici bucatele de plastic (nici nu mai stiu de unde au fost initial dar le-am pastrat intr-o cutioara pana acum).
unelte folosite:
- perforator cu fluture
- perforator cu floare
- cutter
- foarfeca
- rigla metalica
Realizarea florilor si fluturelui le-am facut dupa
TUTORIALUL:
Picture from paper with blooming pink flowers branch.
 This Spring Picture will go to:

This project,
 Spring Picture from Paper,
will be entered in the following Link Parties:
-
Puteti vedea aici si:
si
Acest tablou va merge ca premiu suplimentar la:
pentru a incuraja copii participanti la acest concurs sa faca cat mai multe creatii manuale.

My Beautiful Romania:
info-delta.ro
romania-tourist.info
 
 





You might also like:
Quilling Picture - Branch with Pink Flowers
 TUTORIAL

10 comentarii: