marți, 8 mai 2012

Black Necklace with Heart of Gray Pearl

Black Necklace with Heart of Gray Pearl
Colier cu hematite si inimioara de sidef gri

 This necklace with black beads and gray pearl heart I did it for
a young lady whose birthday is coming soon...
 Acest colier cu hematite si inimioara de sidef gri am facut o pentru
o domnisioara a carei zile de nastere se apropie repede...
The photos with Swans at Black Sea were taken on May 1, 2012 at Mangalia - Romania
Fotografiile cu lebede la Marea Neagra au fost facute pe 1 mai 2012 la Mangalia - Romania

4 comentarii:

  1. Ma bucur de tot ce ai postat si mai ales de faptul ca ai reusit sa vezi marea si lebedele!
    Ii urez si eu" La multi ani !" norocosei domnisoare ce va primi splendidul colier !
    cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita. Nu am vazut marea anul acesta dar cateva persoane din familia mea au fost de 1 Mai la mare si mi-au trimis pozele pentru a le posta pe blog.

      Ștergere
  2. Brilliant I love it!
    Greetings Baukje

    RăspundețiȘtergere