sâmbătă, 18 februarie 2012

Photos - My Beautiful Romania - Winter in Herastrau Park from Bucharest, Romania

My Beautiful Romania
Iarna in Parcul Herastrau din Bucuresti, Romania

Year by year, more and more specific birds from Danube Delta  inhabit in Herastrau Park, Bucharest. 
 
When I was a child, there were not seagulls and wild ducks, in Herastrau Park.
De la an la an, tot mai multe pasari specifice Deltei Dunarii populeaza parcul Herastrau din Bucuresti.
Cand eram copil, nu existau pescarusi si rate salbatice in parcul Herastrau.
A fost o iarna foarte grea, poate cea mai grea din cate stiu eu.
A facut ravagii in Bucuresti si in toata tara.
Acum vremea se indreapta incet, incet, spre primavara.
It was a very hard winter, perhaps the most difficult of when I am.
Bucharest and Romania were ravaged by the winter.
 
 Now time is moving slowly toward spring.
-
For more informations you can also see:
Parcul Herastrau.







 

You might also like:

4 comentarii:

  1. Si la Craiova a fost o iarna cum n-am mai vazut!
    Sotul meu lucreaza la Drumuri judetene si de cateva zile vorbim doar la telefon.Sunt tare ingrijorata si vreau sa vina acasa teafar !
    cu drag,aureliaeugenia

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place foarte mult blogul tau si l-am premiat! te astept pe blogul meu alabalabijouxblogspot.com ca sa vezi premiul, pe curand!

    RăspundețiȘtergere