sâmbătă, 11 februarie 2012

A Little Ornament

Un mic ornament


Pine branches and cones, from the ground, collected in the park.
I clean them and I gave them with lacquer furniture to enhance their
beauty and strength and to prevent loss of pine needles.
I tied the twigs of the tree, and then the cone on the twigs, with black thread
and I then I gave with transparent lacquer to not open the thread.
Crengute de brad si conuri, cazute pe jos, culese din parc.
Le-am curatat si le-am dat cu lac de mobila pentru a le spori
frumusetea si rezistenta si pentru a impiedica caderea acelor de brad.
Am legat crengutele de brad, si apoi conul de ele, cu ata neagra
pe care am dat apoi cu lac de unghi transparent pentru a nu se desface.
I fixed the twigs on the wire of the intercom with

a pair of birds with clips and so my little ornament is ready.

-

Crengutele le-am fixat pe firul de la interfon cu ajutorul

unei perechi de pasarele cu clips si astfel micul meu ornament este gata.
 
I want to present my Little Ornament on
Wicked Awesome Wednesday #49






You might also like:

4 comentarii:

  1. Cu atata zapada pe pamant si cu atata zapada in cer(care sper sa nu vina )asa cum alarmant se anunta,putem sa sarbatorim iarasi Craciunul si sa ne bucuram de acest deosebit de frumos ornament.
    thanks for the tutorial1
    hugs,aureliaeugenia

    RăspundețiȘtergere
  2. Com talento e alguns materiais pode-se fazer arte verdadeira, que aí está!
    Adorei sua criação e obrigada pelo carinho.
    Tenha uma excelente semana!

    RăspundețiȘtergere