joi, 9 mai 2024

Gradina cu lavanda

 Gradina cu lavanda

De mult timp doresc sa fac aceasta postare dar am tot amanat.

Aceasta lucrare a fost facuta cu dedicatie pentru ghida ce a organizat doua excursii frumoase la doua campuri de lavanda: prima excursie in anul 2021 la un camp de lavanda din Tiparesti, jud. Ialomita iar a doua excursie in anul 2023 la un camp de lavanda din Dragoiesti, jud. Ialomita.


Materiale:
- margele de nisip
- sarma
- miniornamente cu strumphi, fluturasi si gargarita
(strumphul ornament l-am folosit pentru ca era simpatia ghidei, am cautat mult si bine pana am gasit unul)
- betisoare de lemn (de la inghetata)
- hartie colorata normala si creponata
- sfoara
- plic
- aracet

Unelte:
- foarfeca
- clestisor de taiat sarma

Pentru realizarea florilor de lavanda puteti vedea postarea

Si acum cateva fotografii din la cele doua excursii:

Camp de lavanda din Tiparesti, jud. Ialomita - 2021


Camp de lavanda din Dragoiesti, jud. Ialomita - 2023

Pentru mai multe fotografii cu aceste campuri de lavanda
accesati link-ul de pe pagina mea de facebook:

S-ar putea sa va placa si:





Un comentariu:

  1. Ce frumos este ornamentul. Buchetele sunt absolut superbe - cata migala in realizarea floricelelor.
    Si mie imi plac Strumfi! M-am bucurat sa-l descopar pe unul dintre albastrei in lucrarea ta. Sigur a fost o surpriza placuta.
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere