miercuri, 31 august 2016

Miercurea fara cuvinte #35: Orase.





 Subiectul este foooarte tentant, fotografii am pe masura, dar, astazi, la aceasta tema,  va voi prezenta doar orasul meu natal, Bucuresti:
Ratoi pe lac in Parcul Herastrau din Bucuresti.
Palatul Parlamentului  sau Casa Poporului.
Arcul de Triumf.
Strada Xenofon, singura strada in trepte din Bucuresti.
Vedere panoramica a orasului Bucuresti din cladirea Sky Tower.
Si in incheiere va prezint o fotografie a cartierului meu,
iarna, de la fereasta locuintei mele.







 
Pe aceiasi tema:

8 comentarii:

  1. Faine poze! Happy WW din Bucharest! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am tot propus sa mai ajung pe strada Xenofon. N-am mai trecut pe acolo de vreo 35 de ani; pe atunci lucram in zona.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase imaginile din Bucuresti. Sper sa se termine mai repede si santierul de la Arcul de Triumf, sa devina vizitabil.
    Happy WW, Ileana!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai ales imagini frumoase din capitală. Dar fluturaşul ăla care parcă vrea să vădă puţin din iarnă e tare frumos, aia e preferata mea de la tine ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. De-ai sti cat de mult imi place Bucuresti! :) N-am mai fost, de cativa ani, iar in anul (aproape un an) cat am stat acolo n-am apucat sa-l cunosc, dar l-am batut in lung si-n lat cu cei care-l cunosc. Azi, daca ma lasi la Piata Unirii si-mi zici sa merg, pe jos, la Gara de Nord ajung sigur prin Dristor sau Balta Alba! :) Ar merita turul de forta - as avea ce vedea. :))
    Ai deschis fereastra iernii! :)
    Zile fericite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase poze dintr-un oraș atât de mare și plin de locuri frumoase. Ar fi minunat să ne cunoaștem cât mai bine locul viețuirii noastre, căci de fiecare dată suntem uimiți atunci când descoperim lucruri/locuri pe care nu le știam.
    Numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere