miercuri, 20 aprilie 2016

Miercurea fara cuvinte #15

Miercurea fara cuvinte #15


10-13 iunie 2011
Festival de teatru organizat de "Teatrul Masca" in parcul Herastrau din Bucuresti.




Despre acelasi subiect vedeti si:
 
 

 

25 de comentarii:

  1. Numai pentru cat se picteaza unii oameni (ca forma a manifestarii artistice) si trebuie apreciat...
    :)
    Dar uneori si asa pictati trec neobservati... Ceea ce te pune pe ganduri.

    Happy WW :D!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Forța e cu el, după culoare! S-a băgat și în cercul lui Merlin, așa că e imbatabil! ☺
    Frumoasă fotografie, felicitări!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Reușită fotografie,îmi place!
    O zi minunată îți doresc,Ileana!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Apreciez răspunsul tău la provocarea mea din această zi de miercuri.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Statui vii prima data am vazut in Venetia, am fost profund emotionata.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt draguti, au inceput sa apara si pe la noi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Inedit festivalul. Chiar utilizand biciclete inca nu i-am vazut. Dar e bine ca are un punct de sprijin!
    Happy WW, Ileana!

    RăspundețiȘtergere
  8. Abia astept sa vizitez si eu Bucurestiul :D

    RăspundețiȘtergere
  9. O forma de arta deosebita care a prins foarte bine la public destul de repede. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Abia aştept şi eu Festivavul de la noi. Că tare interesant e ăsta de stradă ;)

    RăspundețiȘtergere