duminică, 26 ianuarie 2014

TUTORIAL - Polymer Clay - Hearts from Polymer Clay for Valentine's Day

Inimioare din pasta polimerica
pentru Valentine's Day... si Dragobete
Pentru primele mele lucrari facute din pasta de modelaj am folosit ca tema principalele evenimente ale lunii februarie: Valentine's Day si Dragobete.
Sarbatoarea de Dragobete sarbatorita pe 24 februarie in Romania este considerata echivalentul sarbatorii internationale Valentine's Day sau ziua Sfantului Valentin, sarbatorita pe 14 februarie, amandoua sarbatorile celebrand acelasi lucru: iubirea.
 Specificatii tehnice lucrare
Materiale folosite:
- pasta de modelaj alba, ce nu necesita coacere, se intareste la aer;
- lac pentru protectie si finisare;
- culori in tub pe baza de ulei sau apa pe care le-am amestecat cu pasta de modelaj alba pentru a realiza diverse culori;
- pamblica de culoare rosie;
- carton de culoare rosie;
- aracet.
Unelte folosite:
- perforator normal;
- pensula;
- cutter;
- foarfeca;
- penseta;
- ac;
- forme de prajituri;
- unelte specifice pentru pasta de modelaj.
 
Etapele lucrarii:
1. Am framantat bucati de pasta, cu sau fara culoare adaugata, pana au devenit foarte moi si apoi le-am intins pe o planseta. Pasta se poate intinde foarte uşor, asemeni unui aluat, cu ajutorul unei bucati de teava de plastic de exemplu.
2. Am decupat din bucatile intinse cu ajutorul unei foarfeci petalele de trandafir pe care le-am modelat apoi cu ajutorul uneltelor specifice pentru modelaj.
Pentru forma de inima am folosit la decupaj o forma de la prajituri. Am folosit un ac pentru a orna inimioara pe margini.
3. Dupa ce diversele elemente ale lucrarii s-au uscat la temperatura camerei, le-am lacuit si le-am asamblat folosind aracet.
4. Pasta nefolosita trebuie inchisa ermetic intr-o punga de plastic.
5. Modelele de carton in forma de inima le-am decupat cu ajutorul unei foarfece.
Modelul pe carton l-am obtinut folosind aceiasi forma de prajitura folosita la decuparea pastei.
Intre cele doua modele de carton, de culoare rosie, am pus doua modele din hartie alba normala pe care se pot scrie cateva ganduri frumoase ce vor fi adresate persoanei care va primi o astfel de inimioara.
6. Am ajutorul unei pamblici de culoare rosie am legat modelul din pasta de modelaj de cartonase.
7.Eventualele bavuri le-am slefuit cu o pila de unghii, dupa uscarea elementelor.
Dupa ce am lacuit diversele elemente modelate acestea s-au intarit oferind o rezistenta sporita lucrarilor mele.

In magazine, sau pe internet la magazinele on-line, se gasesc diverse tipuri de pasta de modelaj cu coacere sau uscare la temperatura camerei, alba sau in diverse culori.
Se gasesc si diverse matrite si forme care usureaza munca cu pasta de modelaj dar mie mi se par prea scumpe.
Pe pagina HANDMADE a blogului meu puteti gasi link-uri catre o parte din magazinele on-line pe care le-am gasit de-a lungul vremii de unde puteti cumpara astfel de produse.
Daca folositi tutorialul meu in proiectele dvs.
 va rog sa specificati sursa tutorialului.
Va multumesc.
-
If you are using my tutorial in your projects,
please specify the source of the tutorial.
Thank you. 
  This project,
Heart from Polymer Clay  for Valentine's Day,
will be entered in the following Link Parties:
  1. Be Different Act Normal
  2. too much time ON MY HANDS
  3. nifty thrifty things
  4. nifty thrifty sunday # 140
  5. DIY Show Off









You might also like:
Pasta de modelaj cu intarire la aer, ce nu necesita coacere - See more at: http://www.colorit.ro/products/Pasta-de-modelaj-Krea.html#sthash.Tex3mQBe.dpuf

2 comentarii: