sâmbătă, 3 septembrie 2011

Super Pretty Wild Rose

Trandafir salbatic
din hartie creponata
 Urmatoarea lucrare am realizat-o avand ca inspiratie imaginea de mai sus de pe blogul
Graphics Fairy si am realizat-o pentru "Brag Monday", intalnirea din fiecare zi de luni.
Date tehnice lucrare:
Crenguta cu trandafir salbatic realizat din hartie creponata.
Materiale necesare:
- hartie creponata de culoare roz
- hartie creponata de culoare verde
- hartie creponata de culoare maro
- sarma
- aracet
- spray cu lac transparent
Unelte necesare:
- foarfeca
- creste pentru taiat sarma
- rigla
Pasi de urmat in realizarea lucrarii
 Pentru tulpina, am infasurat hartia creponata de culoare verde de dimensiuni (1 cm x 20 cm) in jurul unei sarme subtiri de aproximativ 15 cm lungime.
 Am folosit cinci sarme de aproximativ 15 cm lungime, pentru cinci tulpini, pe care le-am infasurat la capat cu hartie creponata de culoare maro adunandu-le intr-o singura crenguta.
 Pentru frunze nu am folosit sablon, le-am decupat pur si simplu si le-am lipit cu aracet pe tulpini.
 Pentru flori deasemenea nu am folosit un sablon, am decupat pur si simplu petalele si le-am lipit cu aracet.
 La sfarsit am dat crenguta cu spray cu lac transparent, pentru cresterea rezistentei intregii lucrari.
 
 My Beautiful Romania
Danube at Cernavoda, Romania.
Va prezint cateva fotografii cu fluviul Dunarea la Cernavoda, Romania.

You might also like:
Bridal Bouquet

8 comentarii:

  1. какая прелесть. очаровательный мак получился!
    Удачи в задании Хомячка!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Мак красивый!
    но работа не соответствует условиям задания -работа должна быть квиллинговой.

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolutely amazing flowers!! Love them!!!
    Have a marvellous weekend!

    RăspundețiȘtergere