sâmbătă, 3 septembrie 2011

Super Pretty Wild Rose

Trandafir salbatic
din hartie creponata
 Urmatoarea lucrare am realizat-o avand ca inspiratie urmatoarea imagine.
Super Pretty Wild Rose
si am realizat-o pentru
"Brag Monday",intalnirea din fiecare zi de luni.
 I made next project using the following picture as inspiration.
And I made ​​it for
"Brag Monday", meeting of each monday.
Date tehnice lucrare:
Materiale necesare:
- hartie creponata de culoare roz
- hartie creponata de culoare verde
- hartie creponata de culoare maro
- sarma
- aracet
- spray lac pentru mobila
Unelte necesare:
- foarfeca
- creste pentru taiat sarma
Crenguta cu trandafir salbatic executat din hartie creponata.
Pentru tulpina, am infasurat hartia creponata de culoare verde de dimensiuni (1 cm x 20 cm) in jurul unei sarme subtiri de aproximativ 15 cm lungime.
Am folosit cinci sarme de aproximativ 15 cm lungime, pentru cinci tulpini, pe care le-am infasurat la capat cu hartie creponata de culoare maro adunandu-le intr-o singura crenguta.
Pentru frunze nu am folosit sablon, le-am decupat pur si simplu si le-am lipit cu aracet pe tulpini.
Pentru flori deasemenea nu am folosit un sablon, am decupat pur si simplu petalele si le-am lipit cu aracet.
La sfarsit am dat crenguta cu spray lac pentru mobila pentru cresterea rezistentei intregii lucrari.
 
 Some photos with Danube at Cernavoda, Romania.
-
Va prezint cateva fotografii cu fluviul Dunarea la Cernavoda, Romania.

You might also like:
Bridal Bouquet

8 comentarii:

  1. какая прелесть. очаровательный мак получился!
    Удачи в задании Хомячка!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Мак красивый!
    но работа не соответствует условиям задания -работа должна быть квиллинговой.

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolutely amazing flowers!! Love them!!!
    Have a marvellous weekend!

    RăspundețiȘtergere