sâmbătă, 18 iunie 2011

Quilling Violets

Quilling Violete

This work I made with the picture inspiration from the blog:
and I want to present it at
"Brag Monday"
on the blog
-
Quilling Card with Violets
 Date tehnice lucrare:
Hartia A4 colorata, pentru flori, frunze si tulpini, am taiat-o la 3 mm grosime,
cu ajutorul unui cutter si a unei rigle de metal.
Am lipit cate o margica in loc de pistil si stamine in mijlocul floricelelor.
In loc de pamblica, pentru a orna buchetelul de violete, am folosit doua pene.

Technical Data:
Format A4, violet and white colored paper.
I cut the flowers, leaves and stems at 3 mm thick,  with a cutter and a metal ruler.

Violete din Parcul Herastrau - Bucuresti

This project will be entered in following party:
And now I present to you a very sweet tomcat.
 It is not mine but I like him very much.


6 comentarii: