luni, 13 iunie 2011

Quilling Cafe

Quilling Cafe
Quilling cu boabe de cafea

Urmatoarea lucrare a fost inspirata de imaginea:
si am facut-o pentru prezentarea din fiecare luni - "Brag Monday" de pe blogul:
http://graphicsfairy.blogspot.com
The next project was inspired by this image
and I did it for the presentation of each monday -"Brag Monday" on the same blog.
C A F E
Ce se poate face cu o eticheta vintage si un borcan
(la inceput gol si pe dinafara si pe dinauntru):
What can be done with a vintage label and a jar
(at begining empty inside and out):
 Va prezint etapele lucrarii.
-
present to you the phase of the work.
 Am tiparit pe o coala autocolanta alba format A4 eticheta in doua marimi.
Doua mai mari pentru peretii borcanului si una mai mica pentru capac.
De fapt am incercat mai multe variante dupa cum se vede si din imagine.
 Am lipit etichetele pe doua parti opuse ale borcanului.
 Am impodobit etichetele cu cateva boabe de cafea executate prin metoda quilling.
 Capacul a fost impodobit la randul lui cu o eticheta si o boaba de cafea.
Am tinut cont ca la insurubare eticheta de pe capac
sa fie aliniata cu etichetele de pe pe peretii borcanului.
 Am cumparat cafea boabe si am umplut borcanul.

Rasnita pentru decor o am de la bunica mea.
Dansa avea obiceiul sa cumpere cafea verde boabe,
sa o prajeasca si sa o rasneasca in casa.
Cafeaua prajita era pastrata intr-o cutie de metal cu capac
si in fiecare dimineata se rasnea cafea doar pentru necesarul cafelei din ziua respectiva.
Anii au trecut dar gustul cafelelor de atunci este la fel de puternic si acum...
My grandmother was accustomed to buy green coffee beans
 and prepare it in the house.
Years have passed since then but the coffees taste is now same strong  like in the past...


2 comentarii:

  1. Imi place tare mult acest aranjament! E chiar foarte imbietor la cafea, la o poveste... Multumesc ca aduci in atentie parti frumoase ale trecutului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Kiddo. Tu intotdeauna esti atenta la detalii. Iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere