luni, 20 iunie 2011

Photos: Flourished Cactus.


Cactusi infloriti
 
 Ieri, duminica 19 iunie, de ziua unei persoane dragi mie din familia mea, a inflorit si unul dintre cactusii mei. Cactusul este originar din Bolivia si Paraguay. Are tepi foarte scurti. Tija florii este lunga de aproximativ 20 cm. Infloreste in general seara sau noaptea iar durata florilor este foarte mica cel mult 24 ore. Florile sunt discret parfumate si miros usor a vanilie. Anul acesta a inflorit in a doua parte a zilei, spre seara.
 Yesterday, Sunday june 19, flourished one of my cactus. Origin: Bolivia, Paraguay.Very short spins. Flowers with long tubes, approximative 20 cm.
 Este lacom de apa vara. ii pun apa in fiecare zi, numai in farfurie, si "o bea" imediat. Din acest motiv a si crescut mult si a devenit si asa de "grasan". Iarna insa ii pun rar apa cam o data pe luna. Am trei astfel de cactusi dar numai doi au inflorit pana acum in fiecare an.
 Intre timp, pana am pus pozele pe blog, a inflorit si al doilea catus, cel din ghiveciul albastru.



You might also like:
Exhibition of Lives Butterflies



 

3 comentarii:

  1. Frumoasa tare floarea! Pacat ca tine doar o zi! Si ce coincidenta, ieri a inflorit si al meu, doar ca patru flori in acelasi timp :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Si ai mei,doi dintre ei, sunt plini de boboci. Se vede si in fotografii la cel de mai sus.

    RăspundețiȘtergere