duminică, 1 mai 2011

Quilling Picture with White Lilac Flowers

Tablou quilling cu flori de liliac alb

 Date tehnice lucrare:
Materiale necesare:
- coli normale de hartie alb,a pentru flori , taiata in fasii de 3 mm grosime
- coli normale de hartie verde, pentru frunze, taiata in fasii de 3 mm grosime
- hartie glasata de culore maro, pentru crengute, taiate in fasii de 1.5 cm
- aracet
- o rama de tablou
- hartie cartonata de culoare maro deschis sau crem pentru suport lucrare in tablou

Unelte necesare:
- cutter
- rigla de metal
- o scobitoare
- foarfeca
- unealta speciala pentru quilling

 Pentru crengute am taiat hartia glasata de culoare maro in lung, in fasii de 1.5 cm, pe care le-am rasucit cu ajutorul unei scobitori, le-am lipit si apoi am scos scobitoarea din interior.
 Am lipit florile de liliac separat si apoi le-am  asamblat in tablou.
 Am ornat rama de tablou cu un fluture de hartie.
 
 
Fotografiile au fost facute in parcul Herastrau din Bucuresti in primavara anului 2010.
-
Photos from Herastrau Park from Bucharest, Romania in 2010.






You might also like:
Card dimensions: (14,5 x 20,5) cm
Picture dimensions: (10,5 x 14,5) cm

Picture dimensions: (14,5 x 10,5) cm 

7 comentarii:

  1. I love your quilled white lilac!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte reusit liliacul... primul e quilling-ul naturii, al doilea al tau :) este super facut! Imi place! Nu am curaj sa ma bag la asa ceva. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc frumos Philippa si Beejooz pentru apreciere.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place f mult cum ti a iesit liliacul

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-a iesit super liliacul! Nu cred ca am mai gasit exemple de quilling pentru florile acestea :)

    RăspundețiȘtergere