marți, 19 octombrie 2010

Quilling - The Flying Little Red Pig

Quilling - Purcelusul zburator

 Urmatoarea lucrare executata prin metoda quilling a fost facuta pentru a 7-a provocare
de pe blogul "scrapper in romania", denumita "reteta de proiect" ce are ca tema:
"Ce se poate face cu un nasture, buline si culoarea rosu?"
...se poate face si un purcelus rosu cu aripi care colinda printre norisori roz plini de ploaie ca doar are cizmulite si umbrela.

Specificatii tehnice lucrare:
 Materiale necesare:
- hartie speciala pentru quilling de culoare roz
 hartie speciala pentru quilling de culoare rosie
- hartie creponata de culoare rosie
hartie creponata de culoare maro
- hartie cartonata de culoare gri
- aracet
Unelte necesare:
- foarfeca
- unealta speciala pentru quilling
- cutter
- rigla metalica

 "What can be done with a button, polka dots and the color red?" 
... can be a Red Pig with wings rambeling through pink clouds full with drops of rain because has boots and an umbrella.

Technical Specifications
Required materials:
- special pink paper for quilling
- special red paper for quilling
- red crepe paper
- brown crepe paper
- a grey cardboard
- paper glue
Required tools:
- scissors
- special tool for quilling
- cutter
- metal line
Fotografii cu "Little Pink Pigs" din Viena - Austria la Marienstrasse Hilfe 
Dumnealui, alesul din gramada, isi va stabili domiciliul in Bucuresti - Romania.
 
 In tarile germanice exista obiceiul ca in saptamana premergatoare Anului Nou sa se vanda mici amulete aducatoare de noroc, similare cu martisoarele noastre dar fara snurul simbolic si cu  o tematica fixa: trifoi cu 4 foi, purcei, buburuze, monezi pe care este scrisa o urare de Anul Nou, potcoave şi cosari.
Alt "Purcelus Zburator".









 
You might also like:
Quilling Card with Flowers, Bird and Butterfly

9 comentarii:

  1. foarte ingenios! :) Imi place mult imaginatia ta... abia astept sa vad ce mai creezi. O sa fiu cu ochii pe tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta combinatie de tehnici! succes si sa revii la noua provocare Scrapper!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos.Cu ce ai creionat desenul?E hartie sau ata?Pare a fi hartie creponata rasucita.Poate am sa fac si eu un tablou de iarna pentru gradinita baietilor mei.Este foarte interesant.La cat mai multe idei si mult spor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru Angela.
    Este intr-adevar hartie creponata rasucita cum bine ai ghicit.
    Am facut aceasta lucrare pentru concursul de pe scrapper-in-romania.blogspot.com.
    Si daca esti din Bucuresti ne putem intalni si iti pot darui aceasta lucrare pentru gradinita baietilor tai. M-as simti onorata sa bucur o gradinita de copii cu lucrarea mea.
    Vezi adresa mea de la pagina contact daca te intereseaza oferta mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen,din pacate sunt din Campulung Moldovenesc.Am stat 13 ani in Bucuresti si mi-ar fi placut sa ne intalnim daca mai eram acolo.Si mie imi place sa ornez gardinita cu lucrarile mele.Si imi place ca personalul se ocupa de asa ceva.Decat niste pereti albi si goi,mai bine cu niste tablouri quilling,sfere origami si cate altele.O sa mai pun poze cu gradinita baietilor mei.Acum ma ocup de ornamente pentru sarbatorile de iarna.

    RăspundețiȘtergere