miercuri, 5 iulie 2023

O zi cu parfum de lavanda

Pe drumuri cu parfum de lavanda


 Alta saptamana, alta calatorie.

 De data aceasta in campul de lavanda, si nu numai, din satul-comuna 

 Dragoiesti din judetul Ialomita.

 Aceste fotografii vor participa la Miercurea fara cuvinte S27/23.









 Am zis ca e pacat sa nu prezint in urmatoarele fotografii si campul de lavanda,

 vizitat anul trecut, de la Tiparesti, judetul Prahova.










Aceasta postare va participa si la:

Photographing New Zealand My Corner of the World 05-07-2023

Skywatch Friday - Skywatch Friday 29-06-2023

Janipur Garden - Garden Affair 01-07-2023





S-ar putea sa-ti placa si:











8 comentarii:

  1. Minunate imagini. Ai surprins peefect vara in toate ipostazele ei.
    Happy WW 🤗

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi placea tare mult levantica. Cand eram mica asteptam sa apara ca sa cumparam sa punem la haine pentru a tine moliile la distanta. Buchetelele erau insa micute (adica planta era micuta ca inaltime). Inteleg ca sunt mai multe soriuri, probabil acela autohton era altfel.
    Mie lavanda asta imi face rau :(... dar in poze pot sa o admir in voie :D. Mi se trage de la un strop de ulei de lavanda (natural) picurat de bunicul meu pe o batista - ii daduse lui Tati ca sa poata dormi bine noaptea... numai ca asupra mea a avut un efect oribil si de atunci am capatat intoleranta si la alte plante naturale (cum ar fi teiul...).
    M-am bucurat sa vad si porumb si maci si grau.. si pozele de anul trecut sunt dragute - e si o apa curgatoare pe acolo :D
    Sunt si animalute care mai de care mai simpatice :D
    Pupici cu drag si itimultumesc de plimbare!!
    Happy azi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. The lavender plants are lovely - I bet the garden smells like heaven!
    Thank you for sharing at http://image-in-ing.blogspot.com/2023/07/a-new-recipe-and-healthy-recipe-for.html

    RăspundețiȘtergere
  4. What a lovely trip to see the lavender fields!

    Thanks for sharing your link at My Corner of the World this week!

    RăspundețiȘtergere
  5. Beautiful lavender blooms, Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere