miercuri, 5 aprilie 2023

Easter Ornaments

 Ornamente pentru Paste

 

 Specificatii tehnice

1. Materiale folosite:

- carton

- aracet

- fetru de diverse culori

- lac de unghii transparent

- ornamente de lemn cu iepurasi

- ornamente de lemn cu fluturi

- ornamente de lemn cu buburuze

- minicarlige de lemn

- margele de diferite marimi si culori

- panglica de diverse culori

- flori realizate din carton colorat

- silicon baghete pentru lipit


2. Unelte folosite:

- foarfeca

- compas

- pistol de lipit

- un ac gros

- croseta

- perforator cu model mare floare



 
This project will be entered in following
Link Parties:
 
 

4 comentarii:

  1. Frumoase! Am primit și eu. Mulțumesc, Ileana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragalase sunt!! Am vazut si eu genul acesta de iepurasi (Decoratiune) si mi-au placut.Ma bucur sa ii pot admira acum in decoratiunile minunate pe care le-ai creat!
    Sarbatori cu sanatate si bucurii. pupici!!!

    RăspundețiȘtergere