sâmbătă, 13 august 2011

Quilling 3d Flowers: "Forget Me Not" - Part 1

Flori quilling 3d: "Nu Ma Uita"
Partea 1

  Aceasta lucrare am facut-o pentru intalnirea "Brag Monday", intalnire gazduita de blogul graphicsfairy  iar lucrarea mea a fost inspirata de imaginea de mai jos, ea fiind si tema pentru aceasta intalnire saptamanala.

Date tehnice lucrare:
 Materiale necesare (Required Materials):
- coli normale de hartie A4 de culoare albastru, galben, verde si roz
- hartie creponata de culoare verde
- sarma
- aracet

Unelte necesare (Required Tools):
- cutter
- foarfeca
- rigla metalica
- unealta speciala pentru quilling

 Florile de "Nu Ma Uita", realizate prin metoda quilling, au aproximativ 5 cm in lungime.
 Am folosit hartie normala, colorata, in format A4, pe care am taiat-o in fasii de 0.3 cm, fasii necesare pentru realizarea petalelor florilor.
 Codita florilor este realizata din sarma infasurata cu hartie creponata de culoare verde.
Florile quilling de "Nu Ma Uita" sunt de culoare albastru, roz si galben la fel ca si cele naturale.
 
Floarea de "Nu Ma Uita" (Myosotis)
 este o planta anuala sau perena, ce apartine familiei Boraginaceae.
Creste atat in mod spontan cat şi in mod cultivat.
"Nu ma uita" ("Forget Me Not")
 Din punct de vedere etimologic numele florii "Nu ma uita" vine din limba franceza "Ne m’oubliez mye"  insa, ca sens, numele florii vine din zona germana, unde multi barbati au ochii de culoare albastra, iar femeile purtau la piept aceste flori, ca un mod de a-si aminti
de partenerii lor, atunci cand acestia erau plecati departe de casa.
Fotografiile cu florile de "Nu Ma Uita" au fost facute in parcul Herastrau din Bucuresti.








You might also like:

6 comentarii:

  1. Such a wonderful translation from nature.Fabulous work indeed. Thank You for writing such sweet comments on my blog
    Cheers from Bangalore ,India
    Dr Sonia S V
    http://cardsandschoolprojects.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt printre florile mele preferate si m-am indragostit de varianta ta din hartie! Le voi incerca si eu, sa le am alaturi tot anul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Kiddo, sunt si printre florile mele preferate.

    RăspundețiȘtergere