luni, 13 iunie 2011

Quilling Cafe

Quilling Cafe

Quilling cu boabe de cafea



Urmatoarea lucrare a fost inspirata de imaginea de mai sus si am facut-o pentru prezentarea din fiecare luni, "Brag Monday", de pe blogul: http://graphicsfairy.blogspot.com.
 The next project was inspired by this image
and I did it for the presentation of each monday -"Brag Monday" on the same blog.


Date tehnice lucrare
Ce se poate face cu o eticheta vintage si un borcan (la inceput gol si pe dinafara si pe dinauntru).
Materiale necesare:
- imagine vintage
- coala autocolanta

Unelte necesare:
- cutter
- foarfeca
- rigla metalica

 Etapele lucrarii:
1. Am tiparit pe o coala autocolanta, de culoare alba in format A4, eticheta data ca tema,  in doua marimi: doua bucati mai mari pentru peretii borcanului si o bucata mai mica pentru capac.
De fapt am incercat mai multe marimi, dupa cum se vede si din imaginea de mai sus, si in final le-am ales pe cele mai potrivite pentru borcan.
2. Am lipit etichetele pe cele doua parti opuse ale borcanului.
3. Am impodobit etichetele cu cateva boabe de cafea executate prin metoda quilling.
4. Capacul a fost impodobit la randul lui cu o eticheta si o boaba de cafea. Am tinut cont ca la insurubarea totala a borcanului eticheta de pe capac sa fie aliniata cu etichetele de pe pe peretii borcanului.
5. Recipientul fiind gata, am cumparat apoi cafea boabe si am umplut borcanul.
  Rasnita de langa borcanul de cafea o am de la bunica mea. Dansa avea obiceiul sa cumpere cafea verde boabe, sa o prajeasca si sa o rasneasca apoi singura. Cafeaua prajita era pastrata intr-o cutie de metal cu capac si in fiecare dimineata se rasnea cafea doar pentru necesarul cafelei ce se prepara in ziua respectiva.
 Anii au trecut de atunci dar, gustul cafelelor de atunci este la fel de puternic si acum...
 My grandmother was accustomed to buy green coffee beans and prepare it in her house.  Years have passed since then, but the coffees taste is now same strong  like in the past...


2 comentarii:

  1. Imi place tare mult acest aranjament! E chiar foarte imbietor la cafea, la o poveste... Multumesc ca aduci in atentie parti frumoase ale trecutului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Kiddo. Tu intotdeauna esti atenta la detalii. Iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere