vineri, 13 ianuarie 2017

Iarna e ca vara

Iarna e ca vara

 Era cald. Era bine. Era ca intr-una din acele zile in care soarele incalzeste pamantul intr-un mod uniform. Nici prea mult, nici prea putin. O zi frumoasa de vara. Am oftat si m-am intins cu placere pe iarba moale, catifelata la atingere. Am privit catre cerul albastru. Nici urma de nori. Simteam razele soarelui cum imi patrundeau prin piele si imi relaxau muschii incordati si apoi se raspandeau placut in tot corpul. Ma incarcam incet, incet, cu energie binefacatoare…
  Deodata, o bufnitura ma trezi din somn la realitate. Zapada de pe pervazul vecinului  de sus cazuse pe geamul meu. Am ridicat capul de pe perna si, deschizand doar un ochi, m-am uitat pe geam afara. Jale. Frig. Viscol. Inca noapte. Ce bine! Ce bine ca era inca noapte. Ca nu venise deja dimineata.
  M-am uitat apoi la tavan. De data aceasta deschizand ambii ochii. Am oftat si m-am intins din nou cu placere in pat. M-am invelit mai bine cu pilota mea moale,  catifelata la atingere.
 Si inainte de-a adormi din nou am concluzionat in gand ca niciodata nu am fost mai multumita de o investitie facuta pentru casa mea decat sunt acum: soarele meu, cel din vis si cel din realitate, era mereu acolo sus pe tavan si ma incalzea.

Sursa fotografie: http://www.chibzuintza.ro
Sursa fotografie: http://www.panouri-radiante-infrarosii.ro



5 comentarii:

  1. Am auzit si eu cate ceva de panourile astea radiante... le recomanzi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place ideea de montaj pe tavan. Sincer, cred ca as incerca sa-mi pun unul in balcon unde nu am incalzire.

      Ștergere
  2. Tu chiar ai panouri din acelea sau e doar așa, un advertorial oarecare? Mă interesează subiectul.

    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Inseamna ca este bine scris :) ... nu, nu am in realitate un asemenea panou dar sunt si eu curioasa, imi place ideea de montaj pe tavan, m-ar interesa sa-mi pun un astfel de panou in balcon sa le tina de cald iarna florilor mele.

    RăspundețiȘtergere