vineri, 11 noiembrie 2016

O toamna cu pasi comozi si caldurosi


O toamna peste care vom trece
cu pasi comozi si caldurosi

A venit toamna!

  Toamna vine cu frig si ploaie. Ziua scade si noaptea creste. Avem totusi si vesti bune.
 Toamna nu vine numai cu frig, ploaie si eclipsa de lumina ci vine si cu "eclipsa de preturi" de la ZorileStore.ro. Campania de anul acesta de Black Friday incepe pe 18 noiembrie si ne aduce reduceri de preturi de pana la 60% la toate categoriile de produse de pe site.
 Cum toamna imi place sa ma plimb prin parc si sa rascolesc cu ghetele frunzele, cazute in mii de culori printre copaci, va trebui sa si am si anul acesta cu ce face aceasta activitate atat de placuta pentru mine (ba mai aduc si acasa frunze si ghinde culese din parc pe care apoi le decorez pentru a-mi infrumuseta locuinta peste iarna).

  Si cum toamna nu cad numai frunzele, mai "cad" si preturile, si cad bine, am trecut urgent la fapte si am intrat pe site-ul magazinului de unde mi-am ales de la categoria Incaltaminte - Femei - Ghete o frumoasa si rezistenta pereche de ghete de piele intoarsa si material textil SKECHERS, pe care abia astept sa le comand la inceputul acestei campanii:
Sursa imagine: ZorileStore.ro
 Iar pentru cei care intra pentru prima data pe site vestile bune nu se opresc aici. Daca se inscriu in grupul celor de la ZorileStore.ro vor primi si un cupon de reducere de 5% la cumparaturile facute.
 Toamna se anunta lunga dar primii fulgi de nea nu se vor lasa nici ei prea mult asteptati asa ca este bine sa fim prevazatori si sa ne echipam din timp pentru frigul de afara.
 Eu va doresc o toamna si o iarna pe care sa le strabateti, catre primavara viitoare, cu pasi comozi si caldurosi!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu