marți, 15 noiembrie 2016

Black Friday vine cu o pereche de cizme noi

Black Friday vine cu o pereche de cizme noi


 Se lasa noaptea. A inceput sa ploua. De cand stau in statie, asteptand autobuzul, s-a intetit parca si vantul. Mi-e frig. Simt cum umezeala de afara patrunde incet pana in varful cizmelor mele. Imi misc usor degetele de la picioare ca sa le incalzesc si regret imediat aceasta initiativa nefericita. Umezeala din cizme s-a dus acum spre talpi si a ajuns direct la calcaie. Indraznesc sa fac un pas usor, miscand numai un picior inainte si inapoi. E de rau.
 Oftez si concluzionez in gand: "imi trebuie o pereche de cizme noi cat mai curand posibil". Mai ales ca la sfarsitul saptamanii are loc si mult asteptatul Black Friday. Cu aceasta ocazie, de dimineata, m-a sunat si prietena mea si mi-a spus despre noua oferta "eclipsa de preturi" de la ZorileStore.ro, magazinul nostru preferat de cumparaturi on-line. Asa ca o sa profit neaparat de aceasta campanie care incepe pe 18 noiembrie si ne aduce reduceri de preturi de pana la 60% la toate categoriile de produse de pe site.
 Abia astept sa ajung acasa sa deschid calculatorul si sa vad despre ce este vorba…
 In sfarsit, vine si mult asteptatul autobuz! Abia il zaresc prin ochelarii stropiti de ploaie.
  Numai gandul la un ceai fierbinte imi da curajul sa pasesc cu cizmele ude direct prin baltile de pe trotuar, oricum nu mai conteaza, spre masina din statie.
 Am ajuns si  acasa. Cu greu si infrigurata. Sper sa nu racesc. Acasa este cald si bine. Cu o cana de ceai aburinda pe birou si cu o pereche de sosete uscate, groase si calduroase in picioare, deschid calculatorul. 
 Intru apoi pe site-ul magazinului si imi aleg de la categoria Incaltaminte - Femei - Cizme o frumoasa pereche de cizme TIMBERLAND din piele intoarsa pe care abia astept sa o comand la inceputul acestei campanii. Si ca sa nu pierd timpul, si sa caut din nou, marchez in browser-ul meu de internet cu steluta optiunea aleasa:
Sursa imagine: ZorileStore.ro

 Astfel, vineri voi stii exact si rapid ce sa fac. De-abia astept.
 

3 comentarii:

  1. spor la cumparaturi, eu m-am hotarat ce vreau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Problema mare cu aceste...black friday. Trebuie tim mai mult pentru studiat ofertele in tihna. Mai mereu gasesti lucruri deosebite.... dupa ce ai apucat sa comanzi in alta parte... :-(

    RăspundețiȘtergere