miercuri, 12 octombrie 2016

Miercurea fara cuvinte #41: Vesnicia



Sfinxul.
 Sfinxul se afla la aproximativ 2216 m inaltime pe platoul din Muntii Bucegi si are 8 metri in inaltime si 12 metri in latime. Forma lui a rezultat in timp in urma eroziunilor eoliene.
Statuia lui Decebal.
 Este cea mai mare sculptura realizata in piatra de pe teritoriul Europei si are 55 metri in inaltime si 25 metri in latime. Se afla pe malul Dunarii intre localitatile Eselnita si Dubova, la aproximativ 15 km de orasul Orsova.




Poate va place si:

20 de comentarii:

  1. Pietre adevărate și, cumva, veșnice.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am fost niciodata acolo! Mi-as dori sa ajung intr-o zi!

    RăspundețiȘtergere
  3. De fiecare data cand vad aceste creatii, ma gandesc la toate povestile din spatele lor si ma intreb cat e adevar si cat fictiune din ele. Si probabil ca nu voi afla in vesnicia mea...
    Happy WW, Ileana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar asa este. Multumesc pentru vizita.

      Ștergere
    2. Le-am vizitat,dar ele vor fi vesnice,fata de mine!

      Ștergere
    3. Asa este, pentru noi sunt vesnice. Multumesc pentru vizita.

      Ștergere
  4. alegerile pe care ni le prezinti azi subliniaza ideea de vesnicie transformabila...asa vad eu lucrurile :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Statuia lui Decebal, a fost multă muncă acolo. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost intr-adevar multa munca. Multumesc pentru vizita.

      Ștergere
  6. Să sperăm că vor dăinui veşnic toate aceste frumuseţi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Parca sunt de o vesnicie, m-am bucurat sa le vizitez!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca pozele se potrivesc excelent cu tema de ieri. O seara faina! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Vesnicia pietrei! :)
    Statuia lui Decebal nu am vazut-o "pe viu" dar sper sa se intample candva.
    Iti doresc sa ai un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere