vineri, 22 iulie 2016

Sport si Fittnes

Sport si Fittnes






 Ce echipamente sportive ma ajuta sa ma mentin in forma? Din pacate nu prea fac sport sau fitness. Aproape deloc. Cand eram mica ma feream de sport din instinct. Mi se parea o corvoada. Singurele ore de la care chiuleam la scoala erau orele de sport.
 Cand am devenit adult m-am lamurit si de ce chiuleam: am aflat ca am o malformatie congenitala la inima si doctorul mi-a recomandat sa nu depasesc masura in privinta efortului fizic. Sunt norocoasa totusi pentru ca pot sa duc o viata absolut normala si chiar sa fac, daca vreau, un efort fizic moderat in fiecare zi.
 Insa ceva sport tot am reusit sa fac in adolescenta: patinaj. Este singurul sport pe care l-am invatat, l-am practicat si inca as mai fi in stare sa-l practic. Mergeam in anii de liceu cu colegii mei de clasa la Patinoarul Floreasca, un patinoar in aer liber din cartierul cu acelasi nume aflat in partea de nord a Bucurestiului, in singura zi libera din saptamana pe care o aveam atunci, duminica.

Patinoarul Floreasca - sursa fotografie: lutyk.ro

 Imi amintesc si acum acele clipe in care trageam in piept aerul rece al iernii si priveam cu drag la fulgii de zapada care cadeau peste noi desi ne inghetau nasurile si mainile.


 Purtam in picioare o pereche de patine vechi, negre, mostenite de la fratele meu mai mare caruia ii ramasesera mici. In acele vremuri nu se gasea o varietate atat de mare de echipament sportiv cum se gaseste in ziua de astazi si era o practica obisnuita printre parinti sa dai de la un copil la altul o pereche de patine, o bicicleta sau o racheta de tenis. Nu aveam abilitatea colegilor mei sa patinez cu viteza sau sa fac cine stie ce figuri mai deosebite de patinaj dar eram si eu acolo langa ei in aer liber si ne bucuram impreuna de acele clipe de miscare.
 Astazidupa atatia ani trecuti,  mi-as dori sa am din nou  o pereche de patine
 Patine de Gheata Role Spartan 2 in 1 unisex - sursa fotografie: evomag.ro

pentru a putea merge iarna, ca pe vremuri, la un patinoar in aer liber si, de ce nu, sa ma pot plimba si vara cu rolele prin parc.
 Ce vreau sa va spun la final este sa va bucurati cat mai mult de starea dvs. de normalitate si de posibilitatea de a face cat mai mult sport si fitness. Pretuiti din plin clipele de miscare si amintirea lor cu siguranta va fi o sursa de energie pozitiva chiar peste ani si ani.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu