marți, 14 iunie 2016

La multi ani!


Blogal Initiative a implinit 5 ani de activitate.
 In primul rand vreau sa ii urez:

La multi ani!

 Apoi vreau sa precizez ca este singura platforma pe care particip cu articole la campanii de tip concurs (nu vorbesc aici de concursurile de tip handmade mai specifice blogului meu). de Recunosc ca am mai incercat, in trecut, sau chiar am participat pentru perioade scurte de timp si pe alte platforme. Pe unele chiar mi-am facut cont si nu am  participat niciodata la nici un concurs. Am cumpanit si am renuntat. De ce?
 Stiti mail-urile acelea pe care le primeam cu totii, era o moda mai demult,  cu fotografii cu peisaje mirifice, floricele, pasarele, versuri frumoase si multe indemnuri de a face bine lumii intregi, de ne topeam cu totii, iar la sfarsit era trantita sec o fraza de genul: … daca nu trimiteti mail-ul la un numar de n cunoscuti in urmatoarele 24 h nu stiu ce vi se poate intampla (neaparat ceva de rau…). Se uscau in acel moment toate floricelele  si zburau toate pasarelele… numai ganduri pioase nu mai aveam in minte… imi stricau toata buna dispozitie asa ca le-am comunicat celor care imi trimiteau asemenea mesaje sa nu-mi mai trimita nici un mail vreodata daca nu se poate altfel.
 La fel este si cu scrisul de articole pentru concursuri. Daca nu ma simt confortabil sau conditiile de participare la campanii sunt exagerate prefer sa renunt (vezi de exemplu: un anumit numar de cuvinte impus, daca scrii mai putin nu este bine, daca scrii mai mult iar nu este bine).
  Motivul pentru care nu am scris, de la lansarea ei pana astazi, la aceasta campanie este acela ca nu prea stiam cum sa raspund provocarii si sa spun ce imbunatatiri s-ar putea aduce platformei. M-am tot gandit. M-am tot gandit. La imbunatatirea platformei nu la sefia ei. Faptul in sine, ca am fost intrebati ce si cum, este un lucru pozitiv ce s-ar putea caracteriza ca fiind democratie on-line. De obicei conditiile unei platforme "alea sunt" si cei care vor sa activeze pe ea se conformeaza si atat.
 Stiu insa ca pe aceasta platforma ma simt confortabil. Conditiile de participare la concursuri sunt de bun simt si dau bloggerilor posibilitatea de a scrie mai putin sau mai mult, fiecare dupa propria sa inspiratie. De placere. Si daca castigi la final este bine si daca nu castigi la final este la fel de bine. Nu se supara nimeni. Nu se cauta neaparat o virgula in plus sau un cuvant in minus care sa fie penalizat. In concluzie  imi place asa cum este ca de aia particip. Si mai si castig uneori.
 Ce mi-ar aduce o bucurie in plus, si cred ca nu numai mie, e poate oferirea unor diplome virtuale la sfarsit de an pentru bloggerii care au avut articole mai... altfel. Ramane la latitudinea voastra care sunt criteriile dupa care cineva ia nota 10 la "compunere" si "coronita" la sfarsit de an. Nu neaparat cei care au scris cel mai mult sau cei care au castigat campaniile. In rest nu cred ca trebuiesc schimbari sau mai multe optiuni in plus. Poate fi prea obositor. Daca ceva merge bine, si aici merge, poate e ok sa-l lasi asa fara prea multe modificari. Oricum sunt convinsa ca o sa va ganditi la tot ceea ce am scris noi bloggerii aici, in cadrul acestei campanii, si o sa aplicati la platforma concluziile cele mai pragmatice in asa fel incat lucrurile sa mearga la fel de bine si chiar si mai bine in continuare.
 Si la sfarsit, pentru ca la o aniversare se fac mai multe urari va doresc, atat voua intregii echipe de la blogalinitiative.ro precum si tuturor bloggerilor care scriu pe aceasta platforma, multe realizari frumoase in tot ceea ce faceti in viata de zi cu zi.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu