luni, 13 iunie 2016

Febra fotbalului a cuprins din nou toata Europa!

Febra fotbalului a cuprins din nou toata Europa!




sursa fotografie : http://euro2016franta.ro

 A inceput camponiatul European de Fotbal iar echipa Romaniei a jucat in meciul de deschidere impotriva echipei Frantei. Sa joci in meciul de deschidere al Campionatului European contra echipei  tarii gazda nu este tocmai usor. Echipa noastra s-a comportat onorabil, in conditiile date, iar felul in care s-au manifestat suporterii romani alaturi de cei francezi la sfarsitul meciului ne-a dovedit tuturor ca inca mai stim sa ne bucuram de sport, ca inca mai stim sa pierdem. Au trecut cu bine peste acest prim meci, nu numai jucatorii ci si suporterii romani aflati in Franta.
 Recunosc ca nu am fost o mare admiratoare a fotbalului in trecut. Chiar deloc. Dar dupa ce am vazut, alaturi de intreaga mea familie, Finala Cupei Campionilor Europeni care s-a disputat la Sevilia la data de 7 mai 1986 si care a fost castigata de  F.C. Steaua Bucuresti, situatia s-a schimbat. A fost un meci dramatic care mi-a ramas si mie in amintire. După ce Helmuth Duckadam a reusit imposibilul si a aparat  patru lovituri de departajare  echipa s-a intors cu trofeul acasa.

"Eu sunt 12" - imnul oficial al suporterilor din Romania
sursa videoclip: youtube.com

 Asa ca, asteptand meciurile viitoare si sperand la o evolutie frumoasa a Echipei Nationale,  alaturi de sotul meu am stabilit care ne va fi strategia de-a lungul campionatului in cartierul nostru general, adica in sufragerie unde se afla dumnealui, televizorul. In primul rand, nu radeti, i-am sters, din nou si cu mare atentie, ecranul de praf. Cu laveta lui speciala. Apoi programul campionatului a fost instalat pe masuta, langa telecomanda.

 Continuand strategia am facut o "vizita de lucru"  la Penny Market deoarece este si suporterul oficial al Echipei Nationale de Fotbal. Sotul s-a aprovizionat bucuros cu bere si covrigei profitand si de oferta cu puncte bonus extra, ma rog, a mai scapat el si pe la rafturile cu dulciuri punand cateva ceva discret si in cos desi silueta nu prea ii permite acest lucru. La randul meu, am facut aprovizionarea generala pentru casa tinand cont de produsele la care pot colectiona si puncte bonus extra.

Cum puteti colectiona punctele bonus?
1. Pentru fiecare 25 lei cheltuiti pe un bon fiscal in magazinele Penny Market sau XXL Mega Discount veti primi 1 punct bonus.
2. Lipiti punctele bonus pe talonul colector.
3. Adunati cele 10, 15 sau 20 de puncte bonus pentru a putea intra in posesia produsului dorit.
4. Veniti cu produsul ales impreuna cu talonul colector completat la casa de marcat.
5. Punctele bonus se colecteaza in perioada 20 aprilie – 28 iunie 2016 in limita stocului disponibil.
6. Punctele bonus se pot valorifica in perioada 20 aprilie – 05 iulie 2016 in limita stocului disponibil.
 Cu punctele bonus stranse puteti profita de superoferta oferita pentru echipamentele de  suporter unde exista o reducere de pret de pana la 70%.
 Pentru a vedea cum puteti obtine puncte bonus extra accesati optiunea "Promotii" de pe site.


  Si pentru ca orice cartier general se cuvine sa aiba si un steag am cumparat si drapelul Romaniei si l-am instalat in sufragerie pe perete, deasupra televizorului.


 Acum suntem pregatiti. Urandu-i Echipei Nationale mult noroc ne vom bucura de acest Campionat European de Fotbal oricare ar fi rezultatul meciurilor viitoare. Pentru ca asta si trebuie sa faca sportul: sa adune oamenii, sa-i invete sa joace corect iar cei mai buni dintre ei sa castige.
Si in final toata lumea sa se bucure de aceasta mare sarbatoare sportiva.




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu