sâmbătă, 13 august 2011

Quilling 3d Flowers: "Forget Me Not" - Part 1

Miniflori quilling 3d: "Nu Ma Uita"
Partea 1

Aceasta lucrare am facut -o pentru intalnirea
de pe blogul:
si lucrarea mea a fost inspirata de imaginea de mai sus.
Date tehnice lucrare:
Florile "Nu Ma Uita" realizate prin metoda quilling  au aproximativ 5 cm lungime.
Am folosit hartie normala colorata in format A4 pe care am taiat-o in fasii, necesare pentru realizarea petalelor florilor, de 0,3 cm latime.
Codita florilor este facuta din sarma infasurata cu hartie creponata.
Florile quilling 3d de "Nu Ma Uita" au culoare albastra, roz si galbena la fel ca si cele naturale.
 
Floarea de "Nu Ma Uita" (Myosotis)
 este o plantă anuală sau perenă, ce aparţine familiei Boraginaceae.
Este întâlnită din Noua Zeelandă, până în Europa, Asia şi America de Nord.
Creşte atât în mod spontan cât şi in mod cultivat.
 Nu ma uita - Forget Me Not
 Din punct de vedere etimologic numele florii
"Nu mă uita" vine din limba franceza "Ne m’oubliez mye"
 însa, ca sens, numele florii vine din zona germana,
unde multi barbati au ochii de culoare albastra,
iar femeile purtau la piept aceste flori, ca mod de a-si aminti
de iubitii lor cand acestia erau plecati departe.
Fotografiile cu florile de "Nu Ma Uita" au fost facute
in parcul Herastrau din Bucuresti.







  You might also like:

6 comentarii:

  1. Such a wonderful translation from nature.Fabulous work indeed. Thank You for writing such sweet comments on my blog
    Cheers from Bangalore ,India
    Dr Sonia S V
    http://cardsandschoolprojects.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt printre florile mele preferate si m-am indragostit de varianta ta din hartie! Le voi incerca si eu, sa le am alaturi tot anul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Kiddo, sunt si printre florile mele preferate.

    RăspundețiȘtergere